دریافت کد ثنا برای ثبت شرکت

روزانه شرکت‌های بسیار زیادی در حال ثبت شدن هستند و هر کدام از آنها هم در زمینه‌های مختلفی کار می‌کنند ، این شرکت‌های برای فرایند ثبتی که دارند باید مراحلی را طی کنند تا بتوانند به سادگی ثبت شرکت را انجام دهند.

در واقع این فرایند ممکن است پیچیده باشد اما یکی از اصلی‌ترین مراحل آن ثبت نام ثنا و احراز هویت در سامانه ثنا است که امروزه به یکی از موارد اجباری در ثبت شرکت تبدیل شده است، در این مقاله می‌خواهیم بیشتر درباره ثبت شرکت به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم و توضیح دهیم که چگونه می‌توانید در سامانه ثنا ثبت نام کنید و احراز هویت خود را انجام دهید.

شما ممکن است تاکنون شرکت‌های زیادی را به ثبت رسانده باشید اما اگر به تازگی تلاش کرده باشید که شرکت دیگری را ثبت کنید، نیاز دارید که در سامانه ثنا ثبت نام کنید و در این سامانه مهم احراز شوید تا بتوانید فعالیت خود را ادامه دهید و شرکت‌های جدیدی که می‌خواهید ثبت کنید با محدودیت مواجه نباشید.

این قانون که افراد باید در سامانه ثنا برای ثبت شرکت ثبت نام کنند و کد ثنا داشته باشند به تازگی ایجاد شده است و قبلا افراد در ثبت شرکت هیچ مشکلی نداشتند، اما اصلا نگران نباشید چرا که ما می‌خواهیم در این مقاله به صورت کامل به شما توضیح دهیم که چگونه می‌توانید به صورت غیرحضوری احراز هویت ثنا را انجام دهید و در این سامانه تایید شوید .

خیلی خوب قبل از این که بخواهیم اصلا توضیح دهیم که چگونه می‌توانید در سامانه ثنا احراز هویت داشته باشید، باید توضیح دهیم که این سامانه چیست و چه کاربردی دارد، در واقع سامانه ثنا برای دولت الکترونیک قضایی است که برای ارسال انواع دادخواست‌های اظهارنامه و ثبت دادخواست‌ها ارائه شده است که امروزه توانسته کاربرد بسیاری را داشته باشد.

این سامانه در سال ۱۳۹۵ ارائه شد و باعث شد که خیلی روند کار‌های قضایی ساده‌تر شود، این سامانه با توجه به کاربرد‌های بسیار خوبی که دارد، ثبت نام و احراز هویت را نیاز دارد، یعنی شما برای این که بتوانید در این سامانه فعالیت داشته باشید و برای مثال دادخواست‌های خود را ارسال کنید نیاز دارید که در این سامانه احراز هویت شده باشید و از این بابت مشکلی نداشته باشید .

چند وقتی هم است که مدیران سازمان‌های زیادی برای ثبت و تغییرات شرکت‌های خود نیاز به این سامانه بسیار پر‌کاربرد پیدا کرده‌اند ، همان‌طور که گفته شد با توجه به قوانین تازه‌ای که وصف شده است نیاز دارید برای ثبت شرکت جدید و یا اعمال تغییرات شرکت حتما در این سامانه احراز هویت شده باشید که همین احراز هویت ممکن است خیلی وقت شما را بگیرد و یا اصلا شما شاید وقت نداشته باشید به صورت حضوری برای احراز هویت به مراکز مختلف مراجعه کنید .

با توجه به وصف قانون جدیدی که به وجود آمده است مدیران سازمان‌ها دچار دغدغه‌ای شدند که باعث می‌شود وقت بسیاری از آن‌ها را بگیرد، چرا که این مدیران نیاز دارند که به مراکز به صورت حضوری تشریف ببرند تا احراز هویت خود را انجام دهند و در نهایت بتوانند شرکت جدیدی را ثبت کنند و یا تغییرات شرکت را ثبت کنند .
با توجه به وضعیت بسیار بدی که به دلیل کرونا به وجود آمده است خیلی خوب نیست که شما به صورت حضوری به مراکز مراجعه کنید تا احراز هویت ثنا را انجام دهید و تقریبا افراد کمی هستند سلامتی خود را به خطر بی‌اندازند تا احراز هویت را انجام دهند ، اما برخی از افراد هستند که به دلیل مجبور بودن احراز هویت را به صورت حضوری انجام می‌دهند و راهکار دیگری ندارند .

البته فقط این موضوع نیست و ممکن است شما بخواهید به‌‌صورت حقوقی اطلاعات خود را در ثنا وارد کنید و برای این موضوع هم باید احراز هویت داشته باشید که بسیار مهم است و در صورتی که احراز هویت را انجام ندهید، حساب کاربری شما در این سامانه اصلا کاربردی ندارد و فعال نخواهد بود.

البته دقت داشته باشید که اشخاص حقوقی برای ثبت نام در این سامانه باید به‌صورت حضوری به مراکز قوه قضاییه مراجعه کنند و بعد از طریق روشی که در ادامه مقاله توضیح می‌دهیم احراز هویت خود را انجام دهند.

احراز هویت ثنا در احرازشو برای ثبت شرکت و دریافت کد ثنا

همان‌طور که گفته شد احراز هویت ثنا نیاز دارد که شما به‌صورت حضوری به مراکز احراز هویت آن مراجعه کنید که ممکن است بسیار زیاد وقت شما را بگیرد، اما اصلا نگران نباشید چرا که می‌خواهیم به شما سامانه احرازشو را معرفی کنیم که با استفاده از این سامانه می‌توانید به بهترین شکل ممکن احراز هویت را به‌صورت آنلاین داشته باشید ، دقت داشته باشید درگاه احراز هویت آنلاین احرازشو که زیر نظر اپراتور تامین خدمات کلیه دستگاه‌های اجرایی و احراز هویت قوه قضائیه است و می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن احراز هویت را داشته باشید.

این سامانه احراز هویت آنلاین احرازشو بر پایه هوش مصنوعی است که همین موضوع توانسته بسیار در عملکرد آن تاثیر مثبت بگذارد و در واقع افراد مدیران سازمان‌ها می‌توانند خیلی ساده بدون حضور داشتن در مراکز احراز هویت خود را انجام دهند و اصلا وقت زیادی هم از آن‌ها نخواهد گرفت .

تاکنون سامانه احراز هویت آنلاین احرازشو توانسته است احراز هویت بسیاری از افراد را به صورت آنلاین انجام دهد و همین موضوع می‌تواند نشان دهنده کاربردی بودن سامانه احرازشو با‌شد که قطعا برای شما هم اگر مدیر سازمانی هستید می‌تواند مناسب باشد .

جمع بندی

در این مقاله قصد داشتیم درباره قانون جدیدی که برای ثبت شرکت‌ها به وجود آمده است توضیحاتی ارائه دهیم تا بتوانید بیشتر با آن آشنا شوید و با استفاده از راهکاری که در آخر مقاله قرار دادیم بتوانید احراز هویت ثنا را برای خود انجام دهید تا در زمینه ثبت شرکت و تغییرات آن مشکلی نداشته باشید ، البته دقت داشته باشید که این موضوع بسیار مهم است و نباید اصلا آن‌را دست کم بگیرید و در غیر این صورت برای هر تغییر کوچکی در شرکت خود به مشکل بر می‌خورید و یا اگر بخواهید یک شرکت جدیدی ثبت کنید قطعا در این زمینه هم محدودیت خواهید داشت و نمی‌توانید این کار را به نحو احسن انجام دهید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی را نسبت به موضوع مقاله کسب کرده باشید ، در ضمن هر سوالی در این زمینه دارید می‌توانید از طریق نظرات مقاله با ما در میان بگذارید تا سریعا شما را راهنمایی کنیم.

شروع ثبت نام ثنا